Optimizirajte - ne bo vam žal
| Članek je bil prebran 2.430 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Optimizacija spletnih strani v prvi vrsti pomeni visoko uvrščanje na spletnih iskalnikih. Podjetja slej ko prej uvidijo, da samo spletna stran, kjer se lahko predstavijo, ni dovolj. Spletna stran, ki ni pretirano obiskana, za podjetje verjetno ne pomeni velikih sprememb v dobičku od prodaje. Ko podjetje torej ni zadovoljno z obiskom na lastni spletni strani, navadno na pomoč pokliče strokovnjake za optimizacijo.

SponkaNe-optimizirana spletna stran je lahko podjetju tudi v škodo. Na dolgi rok stran potone v sivo povprečje vseh prikazanih iskalnih rezultatov. Če je vaša stran na 5 strani prikazanih zadetkov, je praktično ni. Zaradi slabe pozicije spletna stran tudi ne dosega zadanih ciljev. Uporabniki imajo vedno manj časa, zato se ne ukvarjajo s prikazanimi zadetki na drugi, tretji ali celo peti strani. Nihče vas ne bo iskal, če vas ni med prvimi zadetki prve strani. Za to pa podjetje potrebuje optimizacijo. Optimizacija se izvaja na podlagi ključnih besed, ki so relevantne za vaše podjetje. Višje kot je vaša spletna stran uvrščena v iskalnikih, več kakovostnih in relevantnih obiskovalcev lahko pričakujete. To pomeni, da si vašo stran ogledajo zares bodoči potencialni kupci, ki tja niso zašli zgolj po naključju. Več kot je takšnih potencialnih kupcev, večji je tudi pričakovani donos glede na vaša vložena sredstva.

Optimizacija torej najprej pomeni analizo ključnih besed in analizo konkurenčnih podjetij. Če je potrebno, se na že obstoječi spletni strani izvedejo potrebne spremembe oziroma dopolnitve, da bo spletna stran vašega podjetja čim bolj iskalnikom prijazna. Po potrebi se ustvari novo stran. Učinkovitost optimizacije pa je potrebno tudi ves čas skrbno spremljati. Močan konkurenčni boj na svetovnem spletu torej narekuje, da optimizirate – zagotovo vam ne bo žal.

© 25. 04. 2024 - windowsvista. FB | TW | IG | Google Ads.