Počasno nalaganje spletne strani zmanjšuje uspešnost prodaje
| Članek je bil prebran 2.941 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Spletno gostovanje je storitev, ki jo samo na spletu ponuja veliko ponudnikov. Vendarle se je pri izbiri enega izmed njih potrebno zavedati, da tudi pri tej storitvi obstajajo različne kvalitete spletnega gostovanja. Če izberete napačnega ponudnika spletnega gostovanja, lahko svojemu podjetju in poslu celo škodujete.

Termometer, ki počiČesa si kot uspešni poslovneži ne smemo privoščiti? Najprej je pomembna odzivnost naše spletne strani. Uporabniki namreč spletne strani, k se odpirajo počasi in se pri nalaganju rušijo, preprosto zapustijo. Če vaš ponudnik gostovanja ne zagotavlja hitrosti, odzivnosti in dobre tehnične podpore, potem ga je najbolje zamenjati, preden zares škoduje prodaji. Vsak zapuščen uporabnik namreč pomeni osebo, ki bi lahko postala vaša stranka, pa to ni. Nadalje se je potrebno zavedati, da pri spletnemu gostovanju ne gre varčevati. Če ste resni in svoje podjetje jemljete resno, potem se nikar ne odločajte za brezplačno gostovanje, ki je znano po svoji nestabilnosti in počasnosti. Prav tako se ne izplača varčevati tako, da si zaradi nižje cene gostovanja svojega ponudnika spletnega gostovanja omislite v tujini (npr. v Ameriki). Spletna stran se bo namreč že zgolj zato, ker je strežnik bolj oddaljen od vas, nalagala precej počasneje, kakor če bi izbrali domačega kvalitetnega ponudnika.

Mnoge raziskave so že pokazale, da je počasno nalaganje spletne strani lahko ključen vzrok za upad prodaje. Ena izmed takšnih raziskav je bila izvedena pri Amazonu, kjer so ugotovili, da vsakih dodatnih 100 milisekund nalaganja njihove spletne strani pomeni upad prodaja za 1%. Pri tako velikemu spletnemu trgovcu pa en procent gotovo ni zanemarljivo dejstvo.

© 23. 04. 2024 - windowsvista. FB | TW | IG | Google Ads.